Меню KDT

logo.png?_=1676343924

«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Тайынша ауданының білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Алабота орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі»
  • kz
  • ru
  • Тәрбие жұмысы

    «Алабота орта мектебі»КММ   

    КГУ «Алаботинская средняя школа»   

                               

                                                Бекітемін:

                                                     Утверждаю:

                                                                                Директор: ____________Актаева М.Е.

                                                                        «____ » ____________2022 ж.

     

     

     

     

    2022- 2023 оқу жылына арналған

    тәрбие жұмысының жылдық жұмыс жоспары

    Годовой план воспитательной работы

    на 2022-2023 учебный год

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Мектепішілік тәрбие жұмысының

    мәселесі:

    Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу барысында бағыт берудегі ұстаздардың рөлі.

    Роль учителя в воспитании  всесторонне и гармонично развитой личности на основе общечеловеческих и национальных ценностей.

     

    Мектепішілік тәрбие жұмысының

    мақсаты:

    Оқушыларды Отанды сүюге, өз елін, тарихын білуге, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау.

    Цель внутришкольной воспитательной работы:

    Любить Родину, свою страну, историю; направлять повышать познавательную активность учащихся  через общечеловеческие ценности и глубокое мнение.

     

     

     

    КЕШЕНДІЖОСПАРДЫҢНҰСҚАУЛЫҒЫ

     

    Өскелеңжасұрпақтырухани-адамгершілікқасиеткебаулу,тәрбиелеу–барлықкезеңдеөзекті.Біздіңкелешегіміз–жасұрпақ,алұрпақтәрбиесіадамзаттыңмәңгіліктақырыбы.

    Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету,толыққандыбілімалуынажағдайжасау,олардыңқұқықтарымензаңдымүдделерінқорғауҚазақелініңұлттықсаясатының бастыбағыттарыныңбірі.

    Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болмайтын біртұтас процесс.Білім беруұйымдарындағытәрбиепәнмазмұны,сыныпсағаттарыныңжәнемектептен,сыныптантысқосымшабілімберумазмұныарқылыжүзегеасады.

    ҚазақстанРеспубликасыныңПрезидентіҚасым-ЖомартКемелұлықасиеттіТүркістанқаласы,Түркіелініңшаңырағындаөткізілген«ӘділеттіҚазақстан-Адалазамат»аттыІІҰлттыққұрылтайдасөйлегенсөзінде:«Адалазаматқатән қасиеттер әрбір жастың бойынан табылуы керек, ұрпақтың бойында жаман әдет болса, бұл үлкендердің кінәсі»- дейкеле,ӘділеттіҚазақстанды құруүшін:бүкілқоғамболыпжұмылукеректігін:

    -   еңбастысы,әразаматтыңсана-сезіміжаңғыруықажеттігін;

    -   халқымыздыңдүниетанымыжәнеөмірлікұстанымдарыөзгеругетиісекендігін;

    -   әйтпесе,басқареформаныңбәрібекерболатындығыннақтыатапөтті.

    «Біртұтастәрбиебағдарламасы»–ұлттық,адамиқұндылықтарғанегізделген.Бұлқұжаттабілімберуұйымдарындағы тәрбие жұмысын толыққанды жүзеге асыру үшін білім алушылардың бойында қалыптастырылуы тиісқұндылықтар мен тәрбиенің мақсаты, міндеттері айқындалады. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойынасіңірген,әлемдік озық білімдіигергенсаналыазаматты тәрбиелеумақсатыкөзделеді.

                           «Біртұтастәрбиебағдарламасының»мақсаты:

    Жалпыадамзаттықжәнеұлттыққұндылықтардыбойынасіңіргенеңбекқор,адал,саналы,жасампазазаматтытәрбиелеу.

    Міндеттері:

    1. Ата-ананыңөсиетінтыңдауға,отбасытатулығыменберекесінқадірлеуге,перзенттікпарызынөтеугетәрбиелеу.
    2. Ұлттықмұранықастерлеуге,қазақтілін,мемлекеттікрәміздердіқұрметтеуге,татулық,келісім,ынтымақжәнеелбірлігінсақтауға,отаншылдықпенмемлекетшілдіккетәрбиелеу.
    3. Жақсылыққа,игіліккебойтүзеуге,абыройлыболуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлықпенәділдікқасиеттерінжоғарыұстауғабаулужәнеқұқықтықмәдениетінқалыптастыру.
    4. Денсаулықтықадірлеуге,салауаттыөмірсалтынұстануға,ойдыңтазалығынжәнеэмоционалдытұрақтылыққабаулу.
    5. Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеужәнееңбекқорлыққабаулу.

    Күтілетіннәтиже:

    1. Ата-анасынсыйлайды,перзенттікпарызынтүсінеді,«қарашаңырақ»,«жетіата»,«тектілік»ұғымдарыныңмаңызынбағалайды,отбасытатулығы менберекесін қадірлейді.
    2. Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығынқорғаудыборышымдепсанайдыжәнеұлттықмәдениеттіқұрметтейді,салт-дәстүрлердібіледі,онысақтайды.
    3. ісіне,қадамынажауапкершілікпенқарайды,әдептіжәнемейірімді,сөзінеберік,ісінеадал,кішігеізет,үлкенгеқұрметкөрсетеді,ар-ұяттыжоғарыбағалайды.

                            4.Жанментәнтазалығынсақтайды,дұрыстамақтанумәдениетінтүсінеді,эмоционалдыжай-күйінбасқарады.

    1. табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас ерекшелігін және оныңбірегей болмысын таниды және адал еңбектіжоғарыбағалайды.

    Ұлттыққұндылықтар:ҰЛТТЫҚМҮДДЕ,АР-ҰЯТ,ТАЛАП.

    Ұлттықмүддеқұндылығы:

    -                 Қазақстанмемлекеттілігіннығайтуғаатсалысу;

    -                 Қазақстанныңоңтайлыимиджінқалыптастыруғабелсендіүлесқосу;

    -                 Ұлттықмұрағаұқыптықарау;

    -                 Қазақтілініңқолдануаясынкеңейту;

    -                 Қазақстанмүддесінеқызмететугеұмтылу;

    -                 Қоғамигілігіүшінқызметету;

    -                 Қазақстанныңқауіпсіздігінқамтамасызетугедайынболу;

    -                 Ұлттық мәдениеттідәріптеу;

    Күтілетіннәтижесі:

    -                 Отаншыл,мемлекетшілжәненамысшыл

    -                 Мемлекеттік  рәміздердіқадірлейді

    -                 Елініңтарихынқұрметтейді

    -                 Ұлттықмирасты,мәдениеттідәріптейді

                            -Құқықтықжәнеэкологиялықмәдениетіжоғары

    Ар-ұятқұндылығы:

    -                 Академиялықадалдыққағидатынқолдау;

    -                 Адалеңбектіқұрметтеу;

    -                 Сөзінеберік,ісінеадалболу;

    -                 Халқынаадалқызметету

    -                 Әдепнормаларынұстану;

    -                 Шешімқабылдайбілужәнежауапкершіліктісезіну;

    -                 Достарына,сыныптастарына,отбасымүшелерінеқамқорболу,мейірімділіктаныту;

    -                 Өзінотбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанныңбірмүшесіекенінсезіну.

    Күтілетіннәтижесі:

    -                 Ар-ұят,адалдықтыжоғарыбағалайды;

    -                 Сөзінеберік,ісінежауапкершіліктанытады;

    -                 Ата-анасынасүйіспеншілікпенқарайды;

    -                 Достарын,сыныптастарынсыйлайды;

    -                 Кішігеізет,үлкенгеқұрметкөрсетеді.

    Талапқұндылығы:

    -         Сынижәнекреативтіойлау;

    -         Жекежәнекомандаменжұмысістейбілу;

    -         Білуге,жаңанытануғақұштарболу;

    -         Физикалықбелсендіболу;

    -         Салауаттыөмірсалтынұстану;

    -         Технологиялықжәнецифрлықдағдылардыілгерілету;

    -         Дұрысқарым-қатынасорнатабілу;

    -         Уақытпенқаржынытиімдіжоспарлау.

    Күтілетіннәтижесі:

    -         Жанментәнтазалығынсақтайды;

    -         Дұрыстамақтанумәдениетінтүсінеді;

    -         Қоршағанортатазалығынсақтайды;

                            -Ақпараттық,медиажәнеқаржылықсауаттылық;

    -         Ізденімпаз,жасампазтұлға.

    Тәрбиеніңкешендіжоспарын іскеасырудабалалардыңжасерекшеліктерінескерудеберілетінұсынымдар:

    Туғаннан6жасқа дейінгібалатәрбиесі

    Мектепжасынадейінгібалатәрбиесінде:

    -         баланыңдербесәрекетінеқолдаукөрсету;

    -    баланыңшексізмүмкіндіктерінесенімбілдіру;

    -    баланыңқызығушылықтанытқаніс-әрекеттерінсынапкөруінемүмкіндікберуұсынылады.

    Ұсынылады:

    -    бесік-жырлары, арнау-тілек өлеңдер, өтірік өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар мен мақал-мәтелдер, жұмбақтар,балалар айтысы және басқа да балалардың тілдік қарым-қатынас жасауына қолайлы халық ауыз әдебиетінің үлгілерімектеп жасынадейінгібалатәрбиесініңқұралыретіндежүйеліқолдану;

    -балабақшада түскі (ұйқы) демалыс алдында оның жақсы ұйықтап, тынығуы үшін 0-3 жас аралығындағыбөбектерге бесік жырын (басқа да балаларға арналған жағымды әуенді әндер) тыңдату, ал 3 жастан асқан балаларғамейірімділікпенжақсылықтыдәріптейтін ертегілерайтудәстүрін енгізу;

    -   балаларменертегісағаттары,«Әжемніңертегісі»,«Балбала»тілширатужобаларыменіс-шараларынжүзегеасыру;

    -балалардыңжасерекшелігін,қызығушылығыменқажеттілігінескереотырыпұлттыққимыл-қозғалысойындарын,спорттыққимыл-қозғалысойындарынжүйеліқолдануұсынылады.

    6-10жастағыбалатәрбиесі

    Ұсынылады:

    -тәрбиелікіс-шаралардыңмазмұны,форматы,көркемдікстилі,ұсынылутәртібіқазіргібалалардыңжасжәнепсихологиялық ерекшеліктеріне,қызығушылықтарына,қабылдауынасәйкесболуы;

    -қысқажәнеұзақмерзімдеіскеасырылатынтақырыптықжобалардыжоспарлауарқылытәрбиежұмысыныңжүйелілігін,бірізділігін,тұтастығын қамтамасызету;

    -халықауызәдебиетіүлгілері,көркемшығармалартәрбиелікшараларменжобалардыңмазмұнынқамтамасызететін дереккөзіретіндеқолдану;

    -бастауышсыныпбілімалушыларыныңмінез-құлықәдебіменөзін-өзіұстаумәдениетінқалыптастырудыңқұралдарының біріретіндеқазақ халқының мақал-мәтелдерін,тыйымсөздерін қолдану;

    -ұлттықойындарды(«Асықату»өткізу,Ханталапай,Арқантартыс,Алтыбақан,Айгөлек,Белдесу,Саққұлақ,Тымпи,Тоғызқұмалақт.б.)баланың      физикалық,зияткерліктұрғыдандамуынаықпалететінқұралдардыңбіріретінде қолдануарқылыоныңқолданысаясынкеңейту;

    -әлеуметтік тәжірибелер арқылы адамдарға, жан-жануарларға қамқорлық және табиғатты қорғау аясындажасалғанқайырымдылықіс-шараларынатарту,олардыәлеуметтік желілерде насихаттауұсынылады.

    Жасөспірімніңтәрбиесі(11-15жас)Ұсынылады:

    -тәрбие шаралары мен жобаларының мазмұнын, форматын, көркемдік стилін, ұсынылу тәртібін анықтаудажасөспірімдіккезеңдегібалалардыңпсихологиялықерекшелігін,қызығушылығынназарғаалып,цифрлықтехнологиялардың жетістіктерінескеру;

    -жас ерекшеліктеріне сай келетін классикалық көркем шығармалар мен көркем әдебиеттерді ұсыну; оқылғаншығармакейіпкерлерініңбойындағыадамиқасиеттеріменжағымсызәдеттерінталқылауғабағытталғанкейстікжағдаяттарды шешудіұсыну;

    -еліміздегітарихиорындарға,ескерткіштергеэкскурсияжасау,елменжертарихытуралыдеректерментанысу,театрға, музейлерге, мұрағаттарға, ұлттық парктер мен қорықтарға бару, виртуалды саяхаттар жасау немесе/және цифрлықтехнологиялардың жетістіктерінқолданыптаныстыру;

    -ақын-жыраулар және ұлт зиялыларының, батырлардың, тарихи тұлғалар мен қоғам қайраткерлерінің өміржолдарымен,оларданмирасболыпжеткенмұралармен таныстыру;

    -                          тарихи,деректіфильмдердіталдау;

    -                          білімалушылардыңмәденижәнеұлттықмұранынасихаттаубойыншабастамаларынақолдаукөрсету;

    -                          табиғаттықорғау,адамныңәрекеттерінентуындайтынапаттардыңалдыналубойыншажобаларәзірлеу;

    -                          жобалардыжүзегеасыруғаотбасынәлеуметтікәріптестіккетарту;

    -                          «Гаджетсіз демалыс» күндерін ұйымдастыру, кітап оқу, спортпен шұғылдану, табиғат аясында серуендеу т.б.шаралар ұйымдастыруұсынылады.

    Жастартәрбиесі(15-18жас)

    Ұсынылады:

    -      жастар тәрбиесі ел мен жертұтастығын, ел тәуелсіздігін қадірлеуге, ар-ұят, намысты жоғары ұстауға, адалеңбекпенқызмететуге,қоғамигілігіүшіназаматтықбелсенділіктанытуға,жауапкершіліктісаналытүсінуге,салауаттық,зияткерлікқұндылықтарынанегізделгентәрбиегебасымдықберілуітиіс;

    -    ел болашағы үшін маңызды буын екендіктерін сезінуіне, отбасы алдындағы парызын, Отан алдындағы борышынөтуге белсенділігін арттыруға бағытталған әлеуметтіктәжірибелермен жобаларға жастарды тарту;

    -     ұлттыңтарихисана-сезімінжаңғыртудыңмаңыздылығы,тарихитөлшежіресіндәріптеугеайырықшамәнбере отырып,халқымыздыңата-бабаданмирасболыпқалғанмұрасындәріптеу,ұлттыңкодынсақтауда жастардыңбойындағырухтыояту,отаншылдықпенмемлекетшілдік сезімдерінарттыруға бағытталғаншаралар ұйымдастыру;

    -     отбасықұндылықтарындәріптеуге,отбасынқұруғажауапкершіліктітүсіндіругебағытталғаніс-шараларғатарту;

    -      адал еңбекті жоғары бағалауға, еңбек адамын құрметтеуге бағытталған іс-шараларға тарту, кәсіптік бағдарындұрысанықтауғақолдаукөрсетуұсынылады.

    Білімберуұйымдарыменпедагогтыңміндеті:

    -   балаларды заңға, адамның және азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-анасына, үлкендерге, отбасылық,тарихижәнемәдениқұндылықтарға,мемлекеттікрәміздергеқұрметкөрсету,жоғарыимандылық,патриоттық,қоршағанортағаұқыптықараурухындатәрбиелеуге;

    -          білімалушыларментәрбиеленушілердіңөмірлікдағдыларын,құзыреттерін,өздігіненжұмысістеуін,шығармашылыққабілеттерін дамытуғажәнесаламатты өмірсалты мәдениетін қалыптастыруға.

    Кешендіжоспардыіскеасыруда:

    Облыстық әдістемелік орталықтары мен кабинеттерінің әдіскерлері «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» жүзегеасыруда педагогтарғаәдістемелікқолдаукөрсетеді.Оқытусеминарларымен тренингтерөткізеді.

    Жауаптымемлекеттікоргандардыңсертификатталғантренерлерібілімберуұйымдарыныңпедагогтарыменоқушыларынасыныптантыссағаттарынөткізеді,ата-аналаржиналыстарыментәрбиелікіс-шараларынұйымдастырады.

    Білімберуұйымы(мектепкедейінгі,бастауыш,негізгіорта,жалпыорта,техникалықжәнекәсіптікбілімберу)басшысының(меңгерушінің, директорының)тәрбиежұмысыжөніндегі(әдіскері)орынбасарыміндетті:

    -    тәрбиепроцесінұйымдастырудықамтамасызетеді;

    -    тәрбиежұмысынағымдағыжәнеперспективалықжоспарлаудыұйымдастырады;

    -    тәрбиепроцесініңмазмұныменөткізілусапасынажүйелібақылаудыжүзегеасырады;

    -   тәрбиепроцесінқамтамасызететінбілімберуұйымдарыәкімшілігінің,әлеуметтік-психологиялыққызметтеріменбөлімшелерініңжұртшылықжәнеқұқыққорғауоргандарыныңөкілдерімен,ата-аналарқоғамдастығының,қамқоршылықкеңестің өкілдеріменөзараіс-қимылынүйлестіреді.

    Тәрбиеші,сыныпжетекшіжәнекураторлардыңміндеттері:

    -  салауаттыөмірсалтынаынталандыру;

    -  сыныптадостықортаны,өзаратүсіністіктіқұру;

    -  білімалушылардыңбасқаларғадегенжауапкершілігін,ұжымдажұмысістейбілугебаулу;

    -  ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналарға (басқа да заңдыөкілдерге)арналғанконсультациялар);

                            -білімалушылардыңоқужетістіктеріжәнеішкітәртіпережелерінсақтаумәселелерібойыншаата-аналарменөзараәрекеттесу;

    -  аптасынабіррет(дүйсенбіде)сыныпсағаттарынөткізу.

    Кешендіжоспардыңорындалуынбақылауменбасшылықжасаубілімұйымдарыныңбіріншібасшыларынажүктеледі.

    Орындалғаніс-шаралардыәлеуметтікжелілердежариялау,#Біртұтас_тәрбиехештегінтегт

     

     

    Тәрбие жұмысының атауы

    Наименование мероприятия

    Аяқтау нысаны

    Форма завершения

    Жауаптылар

    Ответс

    твенные исполнители

    Орындау мерзімі

    Срок

    исполнения

     
     

    -«Бала құқықтары туралы» БҰҰ конвенциясы;

    -Конвенция ООН о правах ребенка;

     

    -Қазақстан Республикасының Конституциясы

    -Конституция Республики Казахстан

     

    Кодекс Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье» от 26 декабря 2011 года

    «Неке (ерлі-зайыптылық)    және    отбасы            туралы»          Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі;

     

    «Қазақстан         Республикасындағы баланың          құқықтары    туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы;

    - Закон Республики Казахстан «О правах ребенка в Республике Казахстан» от 8 августа 2002 года; 

     

    «Балаларды  денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы;

    Закон Республики Казахстан «О профилактике бытового насилия» от 4 декабря 2009 года № 214-IV;

     

    «Балаларды  денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы;

    Закон Республики Казахстан «О защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию» от 2 июля 2018 года №169-VI; 

     

    «Білім       туралы»         Қазақстан     Республикасының     2007    жылғы  27 шілдедегі  № 319 Заңы;

    Закон Республики Казахстан «Об образовании» от 27 июля 2007 года; 

    8

    Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысы

    Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на2020-2025 годы. Постановление Правительства РК от27 декабря 2019года за №988

     

    ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген  «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;

    Концептуальные основы воспитания в условиях реализации программы «Рухани жаңғыру», утвержденные приказом МОН РК от 15.04. 2019 года № 145

     

    ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.

    Концептуальные основы развития краеведения в Республике Казахстан, утвержденные приказом МОН РК от 12.06.2020, № 248. 

    1. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету
     

    "Мәңгілік Ел" патриоттық актісі , Н. Ә. Назарбаевтың мақалалары негізінде мектепте тәрбие үрдісін ұйымдастыру "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру", "Ұлы даланың жеті қыры"

    Организация воспитательного процесса в школе на основе патриотического акте «Мәңгілік Ел» , статей Н.А. Назарбаева

    «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру», «Семь граней  Великой степи»

     

    Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысы

    Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на2020-2025 годы. Постановление Правительства РК от27 декабря 2019года за №988

     

     

    ҚЫРКҮЙЕК –БІЛІМАЙЫ /СЕНТЯБРЬ Месяц-ЗНАНИЙ

    • 1қыркүйек-Білімкүні,сыныпсағаттары
    • 5қыркүйек-А.Байтұрсынұлыныңтуғанкүнінеарналған«Тілтазалығы»тақырыбындағышаралар
    • Шығысмұсылмандарыныңруханитәлімгеріжәнедінижетекшісі,ақын,ойшыл,ғұламаҚожаАхметЯсауидіңтуғанына 930жыл

    ҚазақәдебиетініңХХғасырдағыжарықжұлдыздарыныңбірі,жазушы,драматургЖазушыОралханБөкейдіңтуғанына 80жыл

    СЕНТЯБРЬ –МЕСЯЦЗНАНИЙ

    • 1сентября-Деньзнаний,воспитательныечасы
    • 5сентября-Мероприятиянатему«Чистота языка»,приуроченныекоднюрожденияА.Байтурсынулы
    • 930-летиесоднярождениядуховногонаставникаирелигиозногонаставникамусульманВостокаКожаАхметаЯсауи
    • 80-летие со дня рождения одной из ярчайших звезд казахской литературы, писателя и драматурга ОралханаБокеева

     

    Іс-шараныңатауы

    Наименование мероприятия

    Аяқталунысаны

    Форма завершения

     

    Жүзеге асырушыжауаптымамандар

    Ответственные исполнители

    Өткізілу мерзімі

    Срок исполнения

    1

    1қыркүйек-білім күні

    «Мектеп–мейіріммекені»

    День знаний-1 сентября 1-11 сынып

    Республикалық онлайн акция

    Республиканская  онлайн-акция

     

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,

    Сыныпжетекші

     

    2

    «Сәлем, жаңа оқужылы» «Еңбегіадалжас өрен»)-жобаны жүзеге асыру

    «Здравствуй, новыйучебный год»(реализацияпроекта

    «Еңбегіадалжас өрен»)-2 сынып

    Сыныпсағатыныңжоспары

    План классногочаса

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,

    Сыныпжетекші

    04-08.09. 2023ж

     

    3

    «Жолда жүру

    ережелерінбілесіңбе?» «Жеткіншектіңжетіжарғысы»жобасы)

    «Знаешь ли тыправила дорожногодвижения?»(реализацияпроекта «Жеткіншектіңжетіжарғысы»)1-8 сыынп

    Сыныпсағатының

    жоспары/сценариі

    План/сценарийвнеклассногомероприятия

    Директордыңтәрбиеісіжөніндегі

    орынбасары, Сыныпжетекші,

    04-08.09. 2023ж

     

     

    4

    «Назар аударыңыздар балалар»

    «Внимание дети» 8-11 сынып

    Хаттама

    Протокол

    Директордыңтәрбиеісіжөніндегі

    орынбасары, Әлеуметтік педагог, Психолог

    04-08.09. 2023ж

    5

    «Сергіту сәті» челленджі 1-11 сынып

    Челлендж «Физкультминутка»

    Мәлімет,бейне ролик

    Информация, видеоролик

    Директордыңтәрбиеісіжөніндегі

    Орынбасары,Дене шынықтыру бірлестігі

     

    6

    «Адал азамат – әділетті  Қазақстан»

    «Честныйгражданин– справедливыйКазахстан»(«Еңбегіадалжасөрен»жобасы/(реализацияпроекта

    )8-9 сыныптар

    Сыныпсағатыныңжоспары/План классногочаса

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,

    Сыныпжетекші

    11-15.09. 2023ж

    7

    «Ізгілікке қаламтартқан...жасғұмыр»

    «Перо,обращенное кдобродетели...молодаяжизнь»

    («Балалар кітапханасы»жобасы/реализацияпроекта

    «Читающаяшкола»)) 10 сынып

    Сыныпсағатыныңжоспары

    План классногочаса

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,

    Сыныпжетекші

    11-15.09. 2023ж

     

    8

    Отбасы күніне арналғаніс-шара(«Тоғыз айғатоғызшара»жобасы)жеке жоспарбойынша

    Мероприятияпосвященные ДнюСемьи(реализацияпроекта

    «9мероприятиина9месяцев») по отдельному плану7 сынып

    Жоспар

    План

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегі    орынбасары,

    Сынып жетекші, «Мәдениет» фракциясы мүшелері

    11-.8.09

    2023ж

     

    9

    «Отбасылықдәстүрлер» («Ғаламтор қауіпсіздігі»жобасы)

    «Семейныетрадиции» (реализацияпроекта

    «Интернет ибезопасность»)

    8-9 сыныптар

    Сыныптантыс   іс-шараның

    жоспары,ат-аналар

    жиналысыныңхаттамасы

    План/сценарийвнеклассногомероприятия,протокол

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,

    Сыныпжетекші,

     

    18-23.09. 2023ж

     

    10

     «Ұлыдаланың–ұлтаралықтілі» қазақстанхалқының тілдерікүнінеарналғаніс-шаралар

    «Международныйязыквеликойстепи» 8-10  сыныптар

    Қазақстанхалқыныңтілдері күнінеарналғанакциялар, түрлііс-шаралар

    Акции, различные мероприятияпосвященные Дню языков народа Казахстана.

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, «Дебат» клубы жетекшілері, «Қазақ тілі» әдебиет» б

     

    18-23.09. 2023ж

     

     

    11

    Еріктілерұйымынқұру(«Еңбегі адал жасөрен» жобасы)

    Созданиеволонтерскогодвижения(реализацияпроекта

    «Еңбегіадалжасөрен»)5-9 сыынптар

    Қайырымдылық шараларын ұйымдастыру

    План/сценарийклассногочаса

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

    Тәлімгер

    25-29.09. 2023ж

    12

    «Кітапқажазылмағантарих» атты Ерліксабақтары

    («Жеткіншектіңжетіжарғысы»жобасы)

    Урокихрабрости

    «Историяненаписаннаяв

    книгах»(реализацияпроекта

    «Жеткіншектіңжетіжарғысы»)10-11 сыныптар

    Теd-х

    форматындакездесу

    Тед-х встреча в формате

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,АӘД пәні мұғалімі

    Сыныпжетекші.

     

    25-29.09. 2023ж

    13

    «ҚожаАхметЯсауидіңхәлхикмет ілімі»Қожа Ахмет Ясауидіңтуғанына 930 жыл(«Жеткіншектіңжеті  жарғысы»жобасы)

    «УчениемудростиКожа Ахмета

    Ясауи»930летсо дня рождения КожаАхмета Ясауи(реализацияпроекта

    «Жеткіншектіңжетіжарғысы»)10-11 сыынптар

    Сыныпсағатыныңжоспары/сценарий

    План/сценарийклассногочаса

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегі    орынбасары,

    Сыныпжетекші

    25-29.09.

    2023ж

     

    14

    Салауатты өмір салтыннасихаттау жәненашақорлықпенесірткібизнесінеқарсыкүрес:

    «Мектеп спортыапталығы», «Спортойындары күні»спорттықакция

    «День спортивныхигр»,«Неделяспорта»(реализацияпроекта «Еңбегіадалжас өрен»)1-11 сыныптар

     

    жоспары/сценариі

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегі      орынбасары,

    Сынып жетекші, Дене шынықтыру мұғалімдері

     

     

     

     

    Қарттар күніне арналған іс-шаралар жоспарын құру

    Составление плана мероприятий ко Дню пожилых1-11 сыныптар

    Концерт Қайырымдылық шараларын ұйымдастыру

     

    Директордыңтәрбие ісі жөніндегі      орынбасары,

    Сынып жетекші

    28-31.10

     

    Послание
    Президента

    Рухани жаңғыру

    Сілтемелер