«Алабота орта мектебі»КММ
КГУ «Алаботинская средняя школа»
Бекітемін:
Утверждаю:
Директор: ____________Актаева М.Е.
«____ » ____________2022 ж.
2022- 2023 оқу жылына арналған
тәрбие жұмысының жылдық жұмыс жоспары
Годовой план воспитательной работы
на 2022-2023 учебный год
Мектепішілік тәрбие жұмысының
мәселесі:
Мектепішілік тәрбие жұмысының
мақсаты:
Оқушыларды Отанды сүюге, өз елін, тарихын білуге, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау.
Цель внутришкольной воспитательной работы:
Любить Родину, свою страну, историю; направлять повышать познавательную активность учащихся через общечеловеческие ценности и глубокое мнение.
КЕШЕНДІЖОСПАРДЫҢНҰСҚАУЛЫҒЫ
Өскелеңжасұрпақтырухани-адамгершілікқасиеткебаулу,тәрбиелеу–барлықкезеңдеөзекті.Біздіңкелешегіміз–жасұрпақ,алұрпақтәрбиесіадамзаттыңмәңгіліктақырыбы.
Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету,толыққандыбілімалуынажағдайжасау,олардыңқұқықтарымензаңдымүдделерінқорғауҚазақелініңұлттықсаясатының бастыбағыттарыныңбірі.
Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болмайтын біртұтас процесс.Білім беруұйымдарындағытәрбиепәнмазмұны,сыныпсағаттарыныңжәнемектептен,сыныптантысқосымшабілімберумазмұныарқылыжүзегеасады.
ҚазақстанРеспубликасыныңПрезидентіҚасым-ЖомартКемелұлықасиеттіТүркістанқаласы,Түркіелініңшаңырағындаөткізілген«ӘділеттіҚазақстан-Адалазамат»аттыІІҰлттыққұрылтайдасөйлегенсөзінде:«Адалазаматқатән қасиеттер әрбір жастың бойынан табылуы керек, ұрпақтың бойында жаман әдет болса, бұл үлкендердің кінәсі»- дейкеле,ӘділеттіҚазақстанды құруүшін:бүкілқоғамболыпжұмылукеректігін:
- еңбастысы,әразаматтыңсана-сезіміжаңғыруықажеттігін;
- халқымыздыңдүниетанымыжәнеөмірлікұстанымдарыөзгеругетиісекендігін;
- әйтпесе,басқареформаныңбәрібекерболатындығыннақтыатапөтті.
«Біртұтастәрбиебағдарламасы»–ұлттық,адамиқұндылықтарғанегізделген.Бұлқұжаттабілімберуұйымдарындағы тәрбие жұмысын толыққанды жүзеге асыру үшін білім алушылардың бойында қалыптастырылуы тиісқұндылықтар мен тәрбиенің мақсаты, міндеттері айқындалады. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойынасіңірген,әлемдік озық білімдіигергенсаналыазаматты тәрбиелеумақсатыкөзделеді.
«Біртұтастәрбиебағдарламасының»мақсаты:
Жалпыадамзаттықжәнеұлттыққұндылықтардыбойынасіңіргенеңбекқор,адал,саналы,жасампазазаматтытәрбиелеу.
Міндеттері:
Күтілетіннәтиже:
4.Жанментәнтазалығынсақтайды,дұрыстамақтанумәдениетінтүсінеді,эмоционалдыжай-күйінбасқарады.
Ұлттыққұндылықтар:ҰЛТТЫҚМҮДДЕ,АР-ҰЯТ,ТАЛАП.
Ұлттықмүддеқұндылығы:
- Қазақстанмемлекеттілігіннығайтуғаатсалысу;
- Қазақстанныңоңтайлыимиджінқалыптастыруғабелсендіүлесқосу;
- Ұлттықмұрағаұқыптықарау;
- Қазақтілініңқолдануаясынкеңейту;
- Қазақстанмүддесінеқызмететугеұмтылу;
- Қоғамигілігіүшінқызметету;
- Қазақстанныңқауіпсіздігінқамтамасызетугедайынболу;
- Ұлттық мәдениеттідәріптеу;
Күтілетіннәтижесі:
- Отаншыл,мемлекетшілжәненамысшыл
- Мемлекеттік рәміздердіқадірлейді
- Елініңтарихынқұрметтейді
- Ұлттықмирасты,мәдениеттідәріптейді
-Құқықтықжәнеэкологиялықмәдениетіжоғары
Ар-ұятқұндылығы:
- Академиялықадалдыққағидатынқолдау;
- Адалеңбектіқұрметтеу;
- Сөзінеберік,ісінеадалболу;
- Халқынаадалқызметету
- Әдепнормаларынұстану;
- Шешімқабылдайбілужәнежауапкершіліктісезіну;
- Достарына,сыныптастарына,отбасымүшелерінеқамқорболу,мейірімділіктаныту;
- Өзінотбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанныңбірмүшесіекенінсезіну.
Күтілетіннәтижесі:
- Ар-ұят,адалдықтыжоғарыбағалайды;
- Сөзінеберік,ісінежауапкершіліктанытады;
- Ата-анасынасүйіспеншілікпенқарайды;
- Достарын,сыныптастарынсыйлайды;
- Кішігеізет,үлкенгеқұрметкөрсетеді.
Талапқұндылығы:
- Сынижәнекреативтіойлау;
- Жекежәнекомандаменжұмысістейбілу;
- Білуге,жаңанытануғақұштарболу;
- Физикалықбелсендіболу;
- Салауаттыөмірсалтынұстану;
- Технологиялықжәнецифрлықдағдылардыілгерілету;
- Дұрысқарым-қатынасорнатабілу;
- Уақытпенқаржынытиімдіжоспарлау.
Күтілетіннәтижесі:
- Жанментәнтазалығынсақтайды;
- Дұрыстамақтанумәдениетінтүсінеді;
- Қоршағанортатазалығынсақтайды;
-Ақпараттық,медиажәнеқаржылықсауаттылық;
- Ізденімпаз,жасампазтұлға.
Тәрбиеніңкешендіжоспарын іскеасырудабалалардыңжасерекшеліктерінескерудеберілетінұсынымдар:
Туғаннан6жасқа дейінгібалатәрбиесі
Мектепжасынадейінгібалатәрбиесінде:
- баланыңдербесәрекетінеқолдаукөрсету;
- баланыңшексізмүмкіндіктерінесенімбілдіру;
- баланыңқызығушылықтанытқаніс-әрекеттерінсынапкөруінемүмкіндікберуұсынылады.
Ұсынылады:
- бесік-жырлары, арнау-тілек өлеңдер, өтірік өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар мен мақал-мәтелдер, жұмбақтар,балалар айтысы және басқа да балалардың тілдік қарым-қатынас жасауына қолайлы халық ауыз әдебиетінің үлгілерімектеп жасынадейінгібалатәрбиесініңқұралыретіндежүйеліқолдану;
-балабақшада түскі (ұйқы) демалыс алдында оның жақсы ұйықтап, тынығуы үшін 0-3 жас аралығындағыбөбектерге бесік жырын (басқа да балаларға арналған жағымды әуенді әндер) тыңдату, ал 3 жастан асқан балаларғамейірімділікпенжақсылықтыдәріптейтін ертегілерайтудәстүрін енгізу;
- балаларменертегісағаттары,«Әжемніңертегісі»,«Балбала»тілширатужобаларыменіс-шараларынжүзегеасыру;
-балалардыңжасерекшелігін,қызығушылығыменқажеттілігінескереотырыпұлттыққимыл-қозғалысойындарын,спорттыққимыл-қозғалысойындарынжүйеліқолдануұсынылады.
6-10жастағыбалатәрбиесі
Ұсынылады:
-тәрбиелікіс-шаралардыңмазмұны,форматы,көркемдікстилі,ұсынылутәртібіқазіргібалалардыңжасжәнепсихологиялық ерекшеліктеріне,қызығушылықтарына,қабылдауынасәйкесболуы;
-қысқажәнеұзақмерзімдеіскеасырылатынтақырыптықжобалардыжоспарлауарқылытәрбиежұмысыныңжүйелілігін,бірізділігін,тұтастығын қамтамасызету;
-халықауызәдебиетіүлгілері,көркемшығармалартәрбиелікшараларменжобалардыңмазмұнынқамтамасызететін дереккөзіретіндеқолдану;
-бастауышсыныпбілімалушыларыныңмінез-құлықәдебіменөзін-өзіұстаумәдениетінқалыптастырудыңқұралдарының біріретіндеқазақ халқының мақал-мәтелдерін,тыйымсөздерін қолдану;
-ұлттықойындарды(«Асықату»өткізу,Ханталапай,Арқантартыс,Алтыбақан,Айгөлек,Белдесу,Саққұлақ,Тымпи,Тоғызқұмалақт.б.)баланың физикалық,зияткерліктұрғыдандамуынаықпалететінқұралдардыңбіріретінде қолдануарқылыоныңқолданысаясынкеңейту;
-әлеуметтік тәжірибелер арқылы адамдарға, жан-жануарларға қамқорлық және табиғатты қорғау аясындажасалғанқайырымдылықіс-шараларынатарту,олардыәлеуметтік желілерде насихаттауұсынылады.
Жасөспірімніңтәрбиесі(11-15жас)Ұсынылады:
-тәрбие шаралары мен жобаларының мазмұнын, форматын, көркемдік стилін, ұсынылу тәртібін анықтаудажасөспірімдіккезеңдегібалалардыңпсихологиялықерекшелігін,қызығушылығынназарғаалып,цифрлықтехнологиялардың жетістіктерінескеру;
-жас ерекшеліктеріне сай келетін классикалық көркем шығармалар мен көркем әдебиеттерді ұсыну; оқылғаншығармакейіпкерлерініңбойындағыадамиқасиеттеріменжағымсызәдеттерінталқылауғабағытталғанкейстікжағдаяттарды шешудіұсыну;
-еліміздегітарихиорындарға,ескерткіштергеэкскурсияжасау,елменжертарихытуралыдеректерментанысу,театрға, музейлерге, мұрағаттарға, ұлттық парктер мен қорықтарға бару, виртуалды саяхаттар жасау немесе/және цифрлықтехнологиялардың жетістіктерінқолданыптаныстыру;
-ақын-жыраулар және ұлт зиялыларының, батырлардың, тарихи тұлғалар мен қоғам қайраткерлерінің өміржолдарымен,оларданмирасболыпжеткенмұралармен таныстыру;
- тарихи,деректіфильмдердіталдау;
- білімалушылардыңмәденижәнеұлттықмұранынасихаттаубойыншабастамаларынақолдаукөрсету;
- табиғаттықорғау,адамныңәрекеттерінентуындайтынапаттардыңалдыналубойыншажобаларәзірлеу;
- жобалардыжүзегеасыруғаотбасынәлеуметтікәріптестіккетарту;
- «Гаджетсіз демалыс» күндерін ұйымдастыру, кітап оқу, спортпен шұғылдану, табиғат аясында серуендеу т.б.шаралар ұйымдастыруұсынылады.
Жастартәрбиесі(15-18жас)
Ұсынылады:
- жастар тәрбиесі ел мен жертұтастығын, ел тәуелсіздігін қадірлеуге, ар-ұят, намысты жоғары ұстауға, адалеңбекпенқызмететуге,қоғамигілігіүшіназаматтықбелсенділіктанытуға,жауапкершіліктісаналытүсінуге,салауаттық,зияткерлікқұндылықтарынанегізделгентәрбиегебасымдықберілуітиіс;
- ел болашағы үшін маңызды буын екендіктерін сезінуіне, отбасы алдындағы парызын, Отан алдындағы борышынөтуге белсенділігін арттыруға бағытталған әлеуметтіктәжірибелермен жобаларға жастарды тарту;
- ұлттыңтарихисана-сезімінжаңғыртудыңмаңыздылығы,тарихитөлшежіресіндәріптеугеайырықшамәнбере отырып,халқымыздыңата-бабаданмирасболыпқалғанмұрасындәріптеу,ұлттыңкодынсақтауда жастардыңбойындағырухтыояту,отаншылдықпенмемлекетшілдік сезімдерінарттыруға бағытталғаншаралар ұйымдастыру;
- отбасықұндылықтарындәріптеуге,отбасынқұруғажауапкершіліктітүсіндіругебағытталғаніс-шараларғатарту;
- адал еңбекті жоғары бағалауға, еңбек адамын құрметтеуге бағытталған іс-шараларға тарту, кәсіптік бағдарындұрысанықтауғақолдаукөрсетуұсынылады.
Білімберуұйымдарыменпедагогтыңміндеті:
- балаларды заңға, адамның және азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-анасына, үлкендерге, отбасылық,тарихижәнемәдениқұндылықтарға,мемлекеттікрәміздергеқұрметкөрсету,жоғарыимандылық,патриоттық,қоршағанортағаұқыптықараурухындатәрбиелеуге;
- білімалушыларментәрбиеленушілердіңөмірлікдағдыларын,құзыреттерін,өздігіненжұмысістеуін,шығармашылыққабілеттерін дамытуғажәнесаламатты өмірсалты мәдениетін қалыптастыруға.
Кешендіжоспардыіскеасыруда:
Облыстық әдістемелік орталықтары мен кабинеттерінің әдіскерлері «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» жүзегеасыруда педагогтарғаәдістемелікқолдаукөрсетеді.Оқытусеминарларымен тренингтерөткізеді.
Жауаптымемлекеттікоргандардыңсертификатталғантренерлерібілімберуұйымдарыныңпедагогтарыменоқушыларынасыныптантыссағаттарынөткізеді,ата-аналаржиналыстарыментәрбиелікіс-шараларынұйымдастырады.
Білімберуұйымы(мектепкедейінгі,бастауыш,негізгіорта,жалпыорта,техникалықжәнекәсіптікбілімберу)басшысының(меңгерушінің, директорының)тәрбиежұмысыжөніндегі(әдіскері)орынбасарыміндетті:
- тәрбиепроцесінұйымдастырудықамтамасызетеді;
- тәрбиежұмысынағымдағыжәнеперспективалықжоспарлаудыұйымдастырады;
- тәрбиепроцесініңмазмұныменөткізілусапасынажүйелібақылаудыжүзегеасырады;
- тәрбиепроцесінқамтамасызететінбілімберуұйымдарыәкімшілігінің,әлеуметтік-психологиялыққызметтеріменбөлімшелерініңжұртшылықжәнеқұқыққорғауоргандарыныңөкілдерімен,ата-аналарқоғамдастығының,қамқоршылықкеңестің өкілдеріменөзараіс-қимылынүйлестіреді.
Тәрбиеші,сыныпжетекшіжәнекураторлардыңміндеттері:
- салауаттыөмірсалтынаынталандыру;
- сыныптадостықортаны,өзаратүсіністіктіқұру;
- білімалушылардыңбасқаларғадегенжауапкершілігін,ұжымдажұмысістейбілугебаулу;
- ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналарға (басқа да заңдыөкілдерге)арналғанконсультациялар);
-білімалушылардыңоқужетістіктеріжәнеішкітәртіпережелерінсақтаумәселелерібойыншаата-аналарменөзараәрекеттесу;
- аптасынабіррет(дүйсенбіде)сыныпсағаттарынөткізу.
Кешендіжоспардыңорындалуынбақылауменбасшылықжасаубілімұйымдарыныңбіріншібасшыларынажүктеледі.
Орындалғаніс-шаралардыәлеуметтікжелілердежариялау,#Біртұтас_тәрбиехештегінтегт
№ |
Тәрбие жұмысының атауы Наименование мероприятия |
Аяқтау нысаны Форма завершения |
Жауаптылар Ответс твенные исполнители |
Орындау мерзімі Срок исполнения |
-«Бала құқықтары туралы» БҰҰ конвенциясы; -Конвенция ООН о правах ребенка; |
||||
-Қазақстан Республикасының Конституциясы -Конституция Республики Казахстан |
||||
Кодекс Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье» от 26 декабря 2011 года «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі; |
||||
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы;- Закон Республики Казахстан «О правах ребенка в Республике Казахстан» от 8 августа 2002 года; |
||||
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы;Закон Республики Казахстан «О профилактике бытового насилия» от 4 декабря 2009 года № 214-IV; |
||||
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169- VI Заңы;Закон Республики Казахстан «О защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию» от 2 июля 2018 года №169-VI; |
||||
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы;Закон Республики Казахстан «Об образовании» от 27 июля 2007 года; |
||||
8 |
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысы Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на2020-2025 годы. Постановление Правительства РК от27 декабря 2019года за №988 |
|||
ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;Концептуальные основы воспитания в условиях реализации программы «Рухани жаңғыру», утвержденные приказом МОН РК от 15.04. 2019 года № 145 |
||||
ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.Концептуальные основы развития краеведения в Республике Казахстан, утвержденные приказом МОН РК от 12.06.2020, № 248. |
||||
|
||||
"Мәңгілік Ел" патриоттық актісі , Н. Ә. Назарбаевтың мақалалары негізінде мектепте тәрбие үрдісін ұйымдастыру "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру", "Ұлы даланың жеті қыры" Организация воспитательного процесса в школе на основе патриотического акте «Мәңгілік Ел» , статей Н.А. Назарбаева «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру», «Семь граней Великой степи» |
||||
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысы Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на2020-2025 годы. Постановление Правительства РК от27 декабря 2019года за №988 |
ҚЫРКҮЙЕК –БІЛІМАЙЫ /СЕНТЯБРЬ Месяц-ЗНАНИЙ
ҚазақәдебиетініңХХғасырдағыжарықжұлдыздарыныңбірі,жазушы,драматургЖазушыОралханБөкейдіңтуғанына 80жыл
№ |
Іс-шараныңатауы Наименование мероприятия |
Аяқталунысаны Форма завершения
|
Жүзеге асырушыжауаптымамандар Ответственные исполнители |
Өткізілу мерзімі Срок исполнения |
1 |
1қыркүйек-білім күні «Мектеп–мейіріммекені» День знаний-1 сентября 1-11 сынып |
Республикалық онлайн акция Республиканская онлайн-акция
|
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, Сыныпжетекші |
|
2 |
«Сәлем, жаңа оқужылы» «Еңбегіадалжас өрен»)-жобаны жүзеге асыру «Здравствуй, новыйучебный год»(реализацияпроекта «Еңбегіадалжас өрен»)-2 сынып |
Сыныпсағатыныңжоспары План классногочаса |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, Сыныпжетекші |
04-08.09. 2023ж
|
3 |
«Жолда жүру ережелерінбілесіңбе?» «Жеткіншектіңжетіжарғысы»жобасы) «Знаешь ли тыправила дорожногодвижения?»(реализацияпроекта «Жеткіншектіңжетіжарғысы»)1-8 сыынп |
Сыныпсағатының жоспары/сценариі План/сценарийвнеклассногомероприятия |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегі орынбасары, Сыныпжетекші, |
04-08.09. 2023ж
|
4 |
«Назар аударыңыздар балалар» «Внимание дети» 8-11 сынып |
Хаттама Протокол |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегі орынбасары, Әлеуметтік педагог, Психолог |
04-08.09. 2023ж |
5 |
«Сергіту сәті» челленджі 1-11 сынып Челлендж «Физкультминутка» |
Мәлімет,бейне ролик Информация, видеоролик |
Директордыңтәрбиеісіжөніндегі Орынбасары,Дене шынықтыру бірлестігі |
|
6 |
«Адал азамат – әділетті Қазақстан» «Честныйгражданин– справедливыйКазахстан»(«Еңбегіадалжасөрен»жобасы/(реализацияпроекта )8-9 сыныптар |
Сыныпсағатыныңжоспары/План классногочаса |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, Сыныпжетекші |
11-15.09. 2023ж |
7 |
«Ізгілікке қаламтартқан...жасғұмыр» «Перо,обращенное кдобродетели...молодаяжизнь» («Балалар кітапханасы»жобасы/реализацияпроекта «Читающаяшкола»)) 10 сынып |
Сыныпсағатыныңжоспары План классногочаса |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, Сыныпжетекші |
11-15.09. 2023ж
|
8 |
Отбасы күніне арналғаніс-шара(«Тоғыз айғатоғызшара»жобасы)жеке жоспарбойынша Мероприятияпосвященные ДнюСемьи(реализацияпроекта «9мероприятиина9месяцев») по отдельному плану7 сынып |
Жоспар План |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші, «Мәдениет» фракциясы мүшелері |
11-.8.09 2023ж
|
9 |
«Отбасылықдәстүрлер» («Ғаламтор қауіпсіздігі»жобасы) «Семейныетрадиции» (реализацияпроекта «Интернет ибезопасность») 8-9 сыныптар |
Сыныптантыс іс-шараның жоспары,ат-аналар жиналысыныңхаттамасы План/сценарийвнеклассногомероприятия,протокол |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, Сыныпжетекші,
|
18-23.09. 2023ж
|
10 |
«Ұлыдаланың–ұлтаралықтілі» қазақстанхалқының тілдерікүнінеарналғаніс-шаралар «Международныйязыквеликойстепи» 8-10 сыныптар |
Қазақстанхалқыныңтілдері күнінеарналғанакциялар, түрлііс-шаралар Акции, различные мероприятияпосвященные Дню языков народа Казахстана. |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары, «Дебат» клубы жетекшілері, «Қазақ тілі» әдебиет» б
|
18-23.09. 2023ж
|
11 |
Еріктілерұйымынқұру(«Еңбегі адал жасөрен» жобасы) Созданиеволонтерскогодвижения(реализацияпроекта «Еңбегіадалжасөрен»)5-9 сыынптар |
Қайырымдылық шараларын ұйымдастыру План/сценарийклассногочаса |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Тәлімгер |
25-29.09. 2023ж |
12 |
«Кітапқажазылмағантарих» атты Ерліксабақтары («Жеткіншектіңжетіжарғысы»жобасы) Урокихрабрости «Историяненаписаннаяв книгах»(реализацияпроекта «Жеткіншектіңжетіжарғысы»)10-11 сыныптар |
Теd-х форматындакездесу Тед-х встреча в формате |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегіорынбасары,АӘД пәні мұғалімі Сыныпжетекші.
|
25-29.09. 2023ж |
13 |
«ҚожаАхметЯсауидіңхәлхикмет ілімі»Қожа Ахмет Ясауидіңтуғанына 930 жыл(«Жеткіншектіңжеті жарғысы»жобасы) «УчениемудростиКожа Ахмета Ясауи»930летсо дня рождения КожаАхмета Ясауи(реализацияпроекта «Жеткіншектіңжетіжарғысы»)10-11 сыынптар |
Сыныпсағатыныңжоспары/сценарий План/сценарийклассногочаса |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сыныпжетекші |
25-29.09. 2023ж
|
14 |
Салауатты өмір салтыннасихаттау жәненашақорлықпенесірткібизнесінеқарсыкүрес: «Мектеп спортыапталығы», «Спортойындары күні»спорттықакция «День спортивныхигр»,«Неделяспорта»(реализацияпроекта «Еңбегіадалжас өрен»)1-11 сыныптар |
жоспары/сценариі |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші, Дене шынықтыру мұғалімдері |
|
Қарттар күніне арналған іс-шаралар жоспарын құру Составление плана мероприятий ко Дню пожилых1-11 сыныптар |
Концерт Қайырымдылық шараларын ұйымдастыру |
Директордыңтәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Сынып жетекші |
28-31.10 |